Josephsohn Bildhauer
For over 60 years sculptor Hans Josephsohn has been working with the utmost consequence on his own sculptural language. Every work of art is part of a superior construction plan where life experience is compressed into. A life whose experiences are the solutions of artistic problems. “Everything I ever experienced happened in my studio” (Hans Josephsohn).