Jolly
Antonio cannot overcome the loss of his partner. As he is about to take the final step, in a place dear to the couple, he encounters an elderly fugitive, gravely injured after committing a robbery to help his daughter in distress. What is a Jolly? It’s the card that can represent all the others and change the course of a game. The lives of three characters intertwine in unexpected ways when each becomes the wild card for the other.