Jo Siffert Live Fast – Die Young
On the day of Jo “Seppi” Siffert’s funeral in 1971, 50,000 people converged in the streets of his hometown, Fribourg. Even today he is still considered to be one of the ten best racing drivers of all times. The film traces Jo Siffert’s career as he went from rags to riches in the frenetic world of racing. A gripping homage to an unforgettable Swiss sport legend.