Je fais où tu me dis
Sarah, a disabled girl aged about twenty, lives with her parents. She is increasingly subject to many fantasies and sees her sexuality taking up more and more of her attention. The arrival in the house of a new cleaner, Victoria, a transsexual woman, will upset the family balance.