Jaima
In the dunes of the Sahara, a Jaima, the traditional Saharawi tent. Through the tea ritual, a woman takes us into the past and present of her people, persecuted and driven from their land. There are three teas she offers us: the first, bitter as life; the second, sweet as love; the third, sweet as death. Each tea tells us a story.