Jagdzeit
As CFO, Alexander Meier fights for the survival of the long-established Walser company – dutifully, quickly and perfectionist to the point of self-abandonment. When Hans-Werner Brockmann, an unscrupulous top manager, is appointed, he gets involved in a power struggle that increasingly throws him off track. Before the ruins of his existence, Alexander sees only one possibility left to take revenge on Brockmann.