On the shore of a forsaken island surrounded by sheets of ice, Hannu digs in the snow, attempting to relocate a place where he had frequently played as a child. When a man and woman of his age appear, in whom he sees his parents in their youth, the journey leads him deeper into his past than he had hoped.