Inland
The film is without words and without commentary. It uses sound and image to render visible and audible the “Stimmhorn” duo's music and its creation. The film would like bring back a very old manner of viewing things, and connect the external and internal world – the sometimes abstract images of the body and of nature (microcosm and macrocosm) – with each other.