Imagine, The Sky
The elusive world of imagination of blind teenagers in West Africa unfolds by learning about truth and reconstructing reality. They must prove their innocence in a school court for an impulsive blind judge. Why was he eating with his hands? Where was his spoon? Why did he give his food away to a friend? Mythical animals, and the riddle of the baboon, tell us that evil is nearby, as is guilt and hunger.