Il Pugno di Gesù
Jesus lives! Today! In our very midst! Though, admittedly, he himself doesn’t know of his good fortune. His name is Antonio and he sells himself short as a boxer for hire. After a fixed match he goes crazy and is sectioned to an asylum for seven days. However, Antonio doesn’t reckon with a fellow inmate who not only believes that he is St. John the Baptist, but that Antonio is the true and only messiah who has returned to unite his apostles and continue his work on earth.