Il Movimento
The “habitués” of the bar “Il Movimento” meet regularly to discuss, drink and to forget their worries. This tiny bar is particularly cosy with a warm and charming ambience. This documentary takes us through the changes of the atmosphere and the different reactions of the guests in this microcosmos, as one day, one of them – a young friend – dies unexpectedly of a heart attack.