Il Cercatore
Liam is a former philosophy student. Today he is a lost, disenchanted man, lacking any spark of curiosity about the universe in which he lives. The Compass is the solution. A company created with the aim of helping the afflicted who appeal to them, by sending Doctor Kolb and Doctor Becker to their homes.