Hors-Cadre: L'île des morts, Arnold Böcklin
Immersed in the painting "The Isle of the Dead", spectators finds themselves in a boat, accompanied by its boatman. They are guided by the voice of Yann Marguet in a visit that has nothing to do with a museum audioguide. A new way to discover this work that has inspired filmmakers, artists and comic book authors around the world and over the years.