Hope
A boy lies comatose in the intensive care ward. On his bed lies his teddybear. Next to his bed, his parents stand guard, and on a bedside table is a photo of his dog. While in coma, the boy braves an adventurous journey through his subconcious. There he meets his dog, Hope. What will happen with the boy if he succeeds in saving his dog?