Histoire d'eau
A woman and a man, find themselves in a constant whirling, acrobatic metamorphosis. Movements, forms and colours change constantly. Suddenly the sound becomes jumbled, the picture vibrates and then everything starts again from the beginning. But the image is no longer quite the same as it was when it began and both pictograms eventually find their way back to their original function.