Heimkehr ins zerrissene Land
“The Homeland is where your soul lives”, says Razija Hugic, who wants to go home as soon as possible. Adliswil, may have been her address for the past four years, but it was never home. As one follows Razija and her extended family during their final weeks in Switzerland and the first weeks after their return to Bosnia, it becomes clear that despite the truce the problems remain. The war is far from over.