Heimisch
Three camp leaders are jolted awake in an empty tent camp. They hear barking dogs, unfamiliar voices, and suddenly a tent catches fire. They investigate and in the light of the flames, they discover a group of masked intruders. They demand that the rioters leave, but the rioters insult and threaten them before fleeing into the tent. Inside the tent, the women react differently to the situation. They call the police and then are left to fend for themselves.