Heidi Goes Alfa
Every day Heidi Hiltebrand wistfully passes a 1973 cavernously weathered Alfa Romeo Berlina. One day she makes up her mind to restore it. Heidi begins with the long-term project of restoring the vehicle in the Cannizzo Garage in Zurich. This is how a car unexpectedly becomes the filmmaker’s new mission in life. For her documentary film, the director calls on all the previous owners of the vintage car. How do the four men react to the woman and her passion for this car? A ten-year project which exudes a great deal of Italianità.