Heidi en Chine
In 1946, my Chinese grandfather entrusted my mother to a Swiss family. But he never came to take her back. Today, my mother, 79, goes back to China to uncover a painful past with her estranged relatives, in order to understand the life she has not lived there. She discovers the sequels of the communist regime, and the painful history she has escaped.