Heavy Lies The Crown
Money is scarce, there is no perspective and in his need Flynn is forced to find money for his terminally ill mother by illegal means. His unscrupulous nature leads to Flynn attracting the attention of a mysterious man. Seduced by all the power and lust, he gets more and more lost on a path that pulls him and all his lovers into even deeper abysses.