Harumi
Harumi Klossowska comes from an ageless universe. Daughter of late painter Balthus and of Japanese artist Setsuko, Harumi had to form her own identity, make her own way, free herself from this heritage. At the Grand Chalet in Rossinière, in Switzerland, we discover the atmosphere in which she grew up. A colorful and contrasted portrait of the young woman's choices.