Haha Haha Ha!
In a surreal desolated graveyard a group of 6 individuals are gathered around a grave and mourning for their loss, but the arrival of a higher-ranked authority disrupts the sombre scene. Under his authoritarian command, the funeral morphs into a test of obedience.