Gopf in Africa
The three talented young performance artists Gregor Metzger, Martin Zimmermann, Dimitri de Perrot and their wondrous dance number “Gopf” are touring South Africa as part of a cultural exchange sponsored by Pro Helvetia. “Milkaland” meets Township. A film about expectations, powerlessness and the reassuring influence of success.