Glue
Loud music pulsates at this house party while Max sits motionless on the sofa with only one thing on his mind: his first break-up. When his ex-girlfriend Emily turns up, they quickly fall into an argument and just as it escalates, the evening starts over. Max sees this as a chance to undo his mistakes and put an end to his suffering. But everything starts all over again and he loses himself in an aimless mission.