Giuventetgna Dultsch Utschi
A day in the life of six Rhaetian youths from Surselva; six young women and men searching for their own way in life on a path which vacillates between tradition and modern age, and between their ties to the homeland and their wanderlust. Flurina, Janis, Guido, Jasmin, Martin and Teolinda give a spontaneous and forthright account of their feelings on life, their experiences, their dreams and desires, and from the number one topic: love and sex.