Giulias Verschwinden
A comedy about age, youth and other eternities. On her 50th birthday, of all things, Giulia has to experience first hand that old age renders you invisible. Retail therapy ostensibly helps, but then she meets a stranger with whom she prefers to spend the evening more than with her friends. They are waiting in a restaurant reflecting energetically on the increasing number of their annual growth rings. Jessica and Fatima are shopping also, though admittedly in their own special way. Meanwhile, on her 80th birthday, Léonie rebels against her daughter and old age and gleefully sabotages her own birthday party.