Gira ancora
Rumors are spreading. It is said that Giovanni's mother is a bad person. Is she a liar, a whore? He is rejected in his own Palermo neighbourhood and wanders under the judgmental gaze of friends, children, elders and crazy men. A silent turtle for sole consolation, he walks in circles.