Gefangen
A chameleon eases along a branch, feeding on flies and insects. The jungle seems welcoming and his survival assured. What more could he ask? This is, in fact, the question which troubles our chameleon and begins to depress him as he becomes aware of the reality of his environment. This animated 3-D film dwells on the apparently enchanted world where heroes live and that of reality, which in the end is only a prison. Humour softens the shock.