Gardien
Tatum, a young man in his forties suffering from a deep depression, is hired as a museum guard. Tasked with looking after a sculpture that exerts a mysterious fascination on the public, he gradually falls under its spell himself. He protects it as if his very existence depended on it, at the risk of losing touch with reality.