Ganoven
An industrial area, a balloon shop, three crooks, a diet shake, a dinosaur in the front yard, two handcuffed homosexuals, a bowling lane, a Grande poodle, a crook tap dancing, a sweat suit, even more sweat suits, hot air or the right track? An absurd film about a quest without results.