“Füür oder Flamme” tells the story full of surprises from the trendy Westend district of Zurich with a surplus of possibilities. In the center of a surplus of possibilities, Tina, a young actress who simply cannot make up her mind. Not even between her two lovers. Heinz, father of a real brat, is divorced and has essentially remarried his thriving advertising agency. Olaf, who could be Heinz's son, lives in a loft, plays music and also happens to be the most creative pizza courier in the city. Heinz or Olaf? Theater or film? Fire or flame? The situation is compounded by the fact that Tina has become the star of a soap opera overnight, by her best friend who is virtually impossible, and by other circumstances which do not make Tina's life any easier.