From Warehouse to Penthouse, Living Hackney Wick
London. Ten years after the Olympics, Pete, like many people in Hackney Wick, faces gentrification and the resulting exorbitant rents. The film provides an intimate glimpse into a universally personal fate and shows that, under the conditions of the housing market, the choice of where to live is a privilege of those who can financially afford it. The expropriation of the neighbourhood is in full swing!