Fortissimo
A pianist moves into her new flat. But as soon as she rehearses, her neighbour tries everything possible to stop her from playing. A sound war starts between the two women, very rapidly bringing all neighbours to their windows. The pianist plays a piece of Rachmaninov so many times she faints. When the police arrive, they witness a crowd of hysterical neighbours shouting at each other and take the side of the pianist, the only one who at that moment, after a moment of intense madness, is playing a serene Mozart piece.