Fin de partie
After an international and successful career as a football manager, 70-year-old Bernard Challandes embarks on a last perilous challenge: coach the Kosovo National Football Team, the youngest football team in the world. The film follows one year of this new challenge: a portrait of a man who constantly delays the ineluctable final whistle on his life and his career.