Fièvre
On the eve of a film shoot, Kacey, a 22 year old actor, tests positive for Covid, his role and involvement in the project now in jeopardy. Forced to quarantine in his hotel room and facing solitude and boredom, Kacey takes it upon himself to mislead his co-star, a beautiful and talented actress, into joining him.