Feu sacré
The wax museum closes and tranquillity descends upon the hall with the Hollywood stars. A stark contrast to the previous pandemonium that was triggered when Marlon Brando’s display of motorcycles had crashed to the floor. But this is, in fact, the calm before the storm. An homage to the rebellious, excessive actor.