Façade
Supposedly being a 5min impressionist-era short film, what you're looking at is what I made out of the few scenes I was able to shoot due to many things going wrong. I hereby present you some kind of a "plan f" of my original idea. Considering all that, we are left with a slightly surreal, abstract impressionist short film circling around the subject of younger generations tending to wanting to leave their options open, resulting in not pursuing anything at all and seeing their real life drift by. A film on waiting, missing out and choosing psychosis.