Et s'il faut vivre
Dani, a young writer in difficulty, get together with her two best friend that she hasn't seen for a long time. During the night, she starts loosing control and imagine the reaction of the people she cares the most about if they were confronted to her wounds. However she must face her greatest fears before it's too late.