Épidermique
Victoire and Alizée got to know each other in the water, and it is in that same water that the two teenagers' friendship starts drifting apart. As they evolve through the competitive world of artistic swimming, Victoire notices that her friend's body is transforming. Alizée, sublimated by a new aura, bewitching and intangible, moves away from Victoire. Jealousy sets in, devouring and destructive.