Éphémère
Sleeping alone, she tosses and turns. Then her solitude is broken and she is carried off on a sensorial trip, nightmarish and dark. The other, her partner, is strangling her. She frees herself, indiscriminately devouring men like an ogre. In the end, she is overwhelmed – but what about him? He is just as alone.