Entre milímetros
Davi, a young Brazilian backpacker, travels to Zurich, Switzerland, to find his unknown brother Jorge. While he is searching, which turns out to be more difficult than expected, an author writes her new novel, a philosophical clown appears from heaven and a young death insurance saleswoman falls in love with an archaeologist. Lonely and confronted with himself, the boundary between reality and dream vanishes for Davi. A docufiction of what's happening between the events.