Entre il et ailes
Chris feels neither a man nor a woman, but a “Two-Spirit”: in between both genders. Now turning sixty, this professor of management is making the big plunge. One year from the operation in Thailand, through the apprenticeship of femininity back in Switzerland, to the coming out as a woman. A year in which Chris takes wing as a female to become Christa.