Entre frère et soeur
Julien, 22, lovingly takes care of his 12-year-old sister Caroline. As usual on the night in question, the two are alone. Julien is abourt to depart. His girlfirend is waiting for him outside. But Caroline doesn't want him to go. She tries every trick to keep him near her. As the waiting girlfriend's patience begins to wear out, the brother-sister relationship takes a sudden turn.