Elvis Dead at 58
Two strange Italians in a strange Buick. Slowly (second gear grinds) they are lost in magical USA. The radio blasts out absurd news. Days follow nights. Dodo reads to Dado from “The Weekly News”, an insane american magazine for alien hitchhikers, frozen werewolfes and elf hunters. Then they stop at a “drive thru” and Dado orders: “double cheese…”