Eine bombige Hochzeitsnacht
Hotel pageboy Andrei has to place a bomb under the bed in the Presidential Suite in order to eliminate a member of the Russian mafia. However, a bride and bridegroom who are spending their wedding night in this room, put a spanner in the works.