Early Birds
After a wild party with bloody outcome posh Annika suddenly stands there with a massive amount of cash and coke. She wants to keep it. But she has to ally herself with the rebellious Caro. Against brutal dealers and cops. Their escape leads across Switzerland and their life lies into their most secret desires. Which they defend together until the end. If necessary with a bullet in the head.