Downhill Skiers
A downhill run is two minutes of skiing at the limit, a feat of strength between triumph and tragedy. The risk of a fall or serious injury is always present. The thrill prevails and is almost addictive, regardless of all the side effects. The best athletes in the world seem to love difficult situations, which others fear, in order to stand at the top as winners in the end. Each for oneself, for the nation and alone against all.