Ditta Allah
Recalling the interrogation experienced upon his arrival in Switzerland in 1999, the ex political asylum seeker Ditta Allah replies to the same questions with his present-day awareness and relates his story and that of his journey from Pakistan to Switzerland in pursuit of a dream. From an illegal immigrant without papers to a student at a school of cinema.