Ding
The ways of love are strange indeed. Sometimes they lead to the neighbours' rooftop terrace or to the music stand of a grand piano in the university basement. Valentina and Sonnili both live in an intimate relationship with an object. Even if the hurdles of social acceptance might be incomparable, the big topics remain the same: intimacy, comfort and that the world is a nicer place, if you share it.