Die Reise der kleinen Mo
A box from a toy shop falls off a delivery truck on a country road. The puppet girl Mo crawls out of it. Lost in the human world, she sets off in search of friends and stumbles upon a secret entrance to a fairytale puppet world. An adventurous journey begins at the end of which Mo finds her destiny.